Dana Lim är överlägsen marknadsledare i Danmark och har, sedan ett antal år satsat på att bli ett av de ledande kvalitetsvarumärkena inom lim och fog på den svenska marknaden. Nu har det blivit dags att ta Sverige-satsningen till nästa nivå för att se till att Dana Lim blir proffsens val även här!
För att nå dit var vi tvungna att ta i, vara kaxiga och sticka ut. Utan att tappa Dana Lims själ, som det schyssta företaget med de djupa expertkunskaperna.
Det nya kundlöftet tar avstamp i den position vi tagit fram åt företaget – nämligen just det att Dana Lim ska vara proffsens val: The Choice of Professionals.
Utifrån detta löfte har vi tagit fram en stark kampanj riktad mot proffsen, där vi på ett trovärdigt sätt – och med massor av attityd – lyfter det hantverkarna är intresserade av: Att Dana Lim har ett brett utbud av lim och fog, utvecklade för att klara precis alla jobb!
Kampanjen kommer att gå tungt i de kanalerna där vi bäst når målgruppen, med print i fackpress, radio och digitala kanaler.